|
Proponujemy współpracę na zasadach i warunkach swobodnie ustalanych przez obie strony. Nasze usługi dopasowane są do indywidualnych potrzeb i oczekiwań Klientów. Wykorzystujemy w pracy nowoczesne formy komunikacji, dzięki czemu istnieje możliwość otrzymywania bieżących informacji o kondycji firmy. Po zaksięgowaniu każdego miesiąca na życzenie Klienta przesyłamy na wskazany uprzednio adres e-mail informację z rozliczeniem zawierającą m.in. podstawowe wydruki, zestawienie przychodów i kosztów, wysokość podatków do zapłaty. Przypominany o zbliżających się terminach płatności ZUS i podatków. Podpisanie umowy oraz sporządzenie i złożenie w Urzędzie Skarbowym pełnomocnictwa zapewnia nam możliwość załatwiania w imieniu Klienta wszelkich spraw związanych z zawartą umową o prowadzenie obsługi księgowo-płacowej, bez konieczności angażowania naszego zleceniodawcy. Działamy w imieniu Klienta w sprawach związanych z bieżącym rozliczeniem należności podatkowych i składek ZUS. Sporządzamy, podpisujemy i składamy w urzędzie deklaracje, wyjaśnienia, oświadczenia, pisma, wnioski, odbieramy zaświadczenia, jednocześnie oszczędzając czas naszych Klientów. Szanując czas naszych Klientów, dajemy możliwość odbioru dokumentów bezpośrednio w siedzibie firmy, dzięki czemu mogą Państwo całkowicie poświęcić się prowadzeniu własnej działalności gospodarczej. |
Nowy Dwór Mazowiecki © Biuro Rachunkowe CONSEIL Katarzyna Wiechowicz |